FS 450 | 2023

pho_bike_90_re-26

Niesamowite osiągi

57 115 PLN

Przełomowe zawieszenie do którego zamontowano najmocniejszy silnik kiedykolwiek użyty w Supermoto Husqvarna 450.

63 konny o pojemności 450 silnik na jednym wałku rozrządu został zaprojektowany dla optymalnej centralizacji masy wewnątrz chromowo-stalowej ramy.

Funkcjonale nadwozie wynosi doświadczenia z jazdy na wyższy poziom dzięki precyzyjnie rozwijanej ergonomii która skupia się na zwiększeniu pewności siebie kierowcy, pełnej kontroli i redukcji zmęczenia.

HIGH PERFORMANCE

pho_bike_det
Potężny silnik

Silnik SOHC(Silnik z jednym wałkiem rozrządu umieszczonym w głowicy) to idealny przykład zaawansowanych technik inżynieryjnych używany przez Husqvarna Motorcycles. Z maksymalną mocą na poziomie 63 km i wagą całkowitą 27,8 kg silnik 450cm3 jest nie tylko potężny ale i kompaktowy. Kluczem w projektowaniu silnika jest centralizacja masy, pozwala to korzystać kierowcy z mocno poprawionej sterowności i właściwości jezdnych. Dodatkowo wielofunkcyjny wałek działający jako przeciw waga zmniejsza wibracje jednocześnie napędzając pompe wody i łańcuch rozrządu.

pho_bike_det-1
Kompaktowa skrzynia biegów

Lekka 5 cio biegowa skrzynia biegów posiada powłokę zmniejszająca tarcie co gwarantuje gładką i precyzyjną zmiane biegów. Dźwignia zmiany biegów jest specjalnie zaprojektowana i zapobiega budowaniu się brudu oraz utrzymuje lewarek w jego naturalnym położeniu zapewniając perfekcyjną kontrole.

Skrzynia biegów posiada także zaawansowany czujnik biegu który dobiera odpowiednią mape zapłonową dla każdego biegu i pozwala silnikowi idealnie dozować moc.

pho_bike_det-2
Rama pomocnicza z włókna węglowego

Kompozytowa rama pomocnicza jest unikalnym produktem zrobionym specjalnie by chronić technologie i innowacyjność  Husqvarny.

Trzy częściowy komponent wykonany jest w 30% z włókna węglowego co sprawia że jest niezwykle lekki (1,4 kg) i wytrzymały. Dołożono niezwykłych starań by utrzymać sztywność elementu dla optymalnego prowadzenia i ergonomii kierowcy.

pho_bike_det-3
Chromowo-stalowa rama

Wodnie formowana, wycinana laserowa oraz spawana maszynowo rama perfekcyjnie wykonana przez WP Performance Systems została zaprojektowana przy wyliczonych parametrach skretu podłużnego i torsowego.

Nowe aluminiowe mocowania silnika pozwalają na bardziej wydajny montaż silnika zachowując lekkość, kompaktowość i wytrzymałość całego połączenia.

Białe proszkowe wykończenie ramy oraz protektory ramy w standardzie gwarantują nadzwyczajną ochronę i trwałość

PRECISE HANDLING

pho_bike_det-4
Wał korbowy

Energia kinetyczna wytwarzana przez wał korbowy jest precyzynie obliczona by dostarczać optymalną trakcję i zdolności jezdne potężnego silnika 450cm3.

Komponent jest umiejscowiony tak by pochłaniać masę obrotową w idealnym środku ciężkości co skutkuje lekkim i zwinnym prowadzeniem.

Gładkie łożysko składające się z dwój siłowo nałożonych skorup gwarantuje maksymalną niezawodność i wytrzymałość co skutkuje długimi odstępami serwisowymi wynoszącymi do 100h.

pho_bike_det-5
Wycinane na maszynach CNC półki

Wycinane na maszynach CNC półki mają precyzyjne parametry które pozwalają widelcowi wyginać się pod obciążeniem.

To pozwala kierowcy na większe wyczucie w trakcie hamowania.

Zostały zaprojektowane by równomiernie roskładać siłę na lagi, zwiększając powierzchnie styku dla optymalnego wyczucia i minimalnej tarcia.

pho_bike_det-6
Sprzęgło APTC

Sprzęgło antyhoppingowe APTC( Adler Power Torque Clutch) zapobiega niestabilności i blokowaniu się tylnego koła podczas ostrego hamowania w zakręcie by zapewnić maksimum kontroli i idealny drift w stylu supermoto.

pho_bike_det-7
Hydrauliczne sprzęgło Magura

Wysokiej jakości Niemiecki system sprzęgła gwarantuje równe zużycie, prawie bezobsługową prace i idealną modulacje w każdych warunkach.

Oznacza to że luz na sprzęgle jest zminimalizowany a funkcjonowanie sprzęgła pozostaje identyczne zarówny gdy jest zimno jak i ciepło.

TOTAL CONTROL

Funkcjonalne nadwozie

Nowoczesne i funkcjonalne nadwozie z tradycyjnymi niebieskimi i zółtymi akcentami Husqvarny jest proste acz w Szweckim stylu.

Ergonomia jest skrojona na miare by zapewnić lepszą kontrole i komfort co pozwala kierowcy na jazdę na najwyższym poziomie przez długi czas.

Siedzenie posiada nisko profil i powłokę zwiększającą tarcie by zapewnić komfort i kontrole w każdych warunkach.

pho_bike_det-8
Zawieszenie WP

Całkowicie nowy zaprojektowany specjalnie dla MY17 przedni widelec WP AER 48.

48-mm powietrzny widelec posiada sprężyne powietrzną(capsuled air spring) i ciśnieniową komorę olejową dla progresywnej i równej amortyzacji.

Nowy komponent jest lżejszy o 1.66 kg od poprzednika i łatwy do ustawienia dzięki pojedynczym zaworze ciśnienia powietrza. Napięcie wstępne (na lewej ladze) a siła amortyzacji (na prawej ladze) regulowana jest dzieki łatwo dostępnemu klikaczowi.

Dodatkowo pompka powietrzna niezbędna do zmiany ciśnienia powietrza wideleca jest w standardzie.

Wysoko wydajny tylni amortyzator wykonany przez WP zaprojektowany został specjalnie do FS 450.

Skok tylniego zawieszenia wynosi 266 mm a sam amortyzator posiada regulacje odbicia i dobicia oraz szybką i wolną kompresje co gwarantuje niesamowitą stabilność i światowej klasy amortyzacje.  

Hamulce

Niezrównana siła hamowania gwarantowana przez hamulce Brembo. 4 ro tłoczkowe radialne zaciski i pompa w połączeniu z 310 mm tarczą na przodzie.

Jedno tłoczkowy zacisk i 220-mm tarcza zostały zamontowane z tyłu.

Idealnie rozmieszczone przyrządy pozwalają na optymalne wyczucie nawet w ekstremalnych warunkach.

pho_bike_det-9
Koła i Opony

Koła ze szprychami Alpina z przodu i z tyłu są lekkie i wytrzymałe.

Uzupełnieniem zestawu są opony Bridgestone 125/80 R420 i 165/65 R420 typu slick dla maksymalnej przyczepności, trakcji i zwinności.

CLASS-LEADING ELECTRONICS

pho_bike_det-10
Nowy przełącznik map zapłonowych

Zoptymalizowany dla łatwiejszej obsługi, nowy przełącznik map zapłonowych pozwala na zmiane pomiędzy dwoma mapami, aktywną kontrolą startu (launch control) oraz na obsługę kontroli trakcji.

Gdy silnik jest na luzie, kontrola startu uruchamiana jest poprzez przełączenie pomiędzy obecnie wybrana mapą a mapą alternatywna i z powrotem.

Gdy zapali się kontrolka LED od wtrysku paliwa, kontrola startu została włączona.

Ta funkcja ogranicza ilość mocy na tylne koło, poprawiając trakcje i zapobiegając utracie kontroly podczas silnego przyspieszenia.

Kontrola trakcji może być włączana lub wyłączana poprzez przełącznik i działa na podstawie analizy ilości dodanego przez kierowce gazu i tego jak szybko zwiększają się obroty silnika.

Jeżeli obroty wzrastają za szybko kontrola (EMS) rejestruje strate trakcji i ogranicza ilość mocy na tylne koło zapewniając maksymalną trakcję.

pho_bike_det-11
System zarzadzania silnikiem (EMS)

EMS Keihin został zaprojektowany by być mniejszy, lżejszy i szybszy w przetwarzaniu danych.

Posiada zintegrowaną kontrolę startu dla idealnych startów, zmiany map zapłonowych poprzez przycisk na kierownicy i kontrole trakcji.

Połączony z nowym czujnikiem biegów, dostarczana moc jest skrojona idealnie dla każdego biegu.

pho_bike_det-12
Elektryczny starter i akumulator litowo-jonowy

FS 450 posiada system elektronicznego startu który wykorzystuje kompaktowy akumulator litowo-jonowy który jest o 1 kg lżejszy niż akumulator konwencjonalny.

Okablowanie zostało tak zaprojektowanie by można było zdemontowac tylnią ramę pomocniczą bez demontażu żadnych kabli.

pho_bike_det-13
44 mm korpus przepustnicy

Tak jak w MY16, MY17 posiada te same 44 mm korpusy przepustnicy Keihin.

Wtryskiwacz jest precyzyjnie umiejscowiony by zapewnić najbardziej wydajny przepływ paliwa do komory spalania.

By zapewnić optymalną reakcje na gaz, linki gazu są zamontowane bezośrednio bez mechanizmu dźwigniowego co pozwala na bardziej bezpośrednią reakcje na gaz i jego wyczucie.

Specyfikacja techniczna

Silnik

  • Układ 1-cylinder, 4 ro sówowy silnik
  • Pojemność skokowa 449.9
  • Średnica cylindra 95 mm
  • Skok 63,4 mm
  • Rozrusznik Elektryczny rozrusznik
  • Skrzynia Biegów 5 cio biegowa
  • Przełożenie główne 31:76
  • Przełożenie poboczne 14:45
  • Sprzęgło APTC(TM) sprzęgło antyhoppingowe, hydrauliczne
  • Elektroniczny wtrysk paliwa Keihin

Podwozie

  • Projekt ramy Chromowo-molibdenowa stalowa tubowa rama przestrzenna malowana proszkowo
  • Przednie zawieszenie WP-USD, AER48, Ø 48 mm
  • Tylne zawieszenie Amortyzator WP z olinkowaniem?
  • Skok zawieszenia (przód) 285 mm
  • Skok zawieszenia (tył) 266 mm
  • Przedni hamulec Cztero tłoczkowy radialny zacisk Brembo, tarcza
  • Tylny hamulec Jedno tłoczkowy pływający zacisk Brembo , tarcza
  • Przedni hamulec średnica tarczy 310 mm
  • Tylny hamulec średnica tarczy 220 mm

Start typing and press Enter to search