701 SUPERMOTO

Esencja jazdy
43 900 PLN
Z 74 km, zaawansowaną elektroniką i dziełem sztuki jakim jest zawieszenie, 145 kg 701 Supermoto pozwala uchwycić dreszczyk jazdy po torze i dostarcza czystej esencji jazdy na Supermoto po ulicy.
PRECISELY ENGINEERED
Rama
Lekka rama płaszczyznowa wykonana została z wysoko jakościowej stali chromowo-molibdenowej i zaprojektowana tak by zapewnić precyzyjne prowadzenie oraz dać kierowcy kompletną pewność prowadzenia.
Dokładny feedback z jazdy jest przekazywany kierowcy dzięki precyzyjnie wyliczonej sztywności torsowej i wygięciu podłużnemu.

Zawieszenie WP (przód)
Dzielony widelec zaprojektowany przez WP Performance Systems posiada 215 mm skok i łaczy lepsze tłumienie oraz łatwiejsze ustawianie niż tradycyjne widelce dzięki zastosowaniu odzielnych obwodów amortyzujących w goleniach.
Lewa goleń zajmuje się amortyzacją kompresyjną podzczas gdy prawa goleń zajmuje się odbiciem.

Polyamidowa tylnia rama pomocnicza i zbiornik
Samo utrzymująca się tylnia rama pomocnicza ze zintegrowanym 13 litrowym zbiornikiem paliwa jest idealnie umiejscowiona dla zapewnienia najlepszej dystrybucji masy.
Wyprodukowana w procesie termoplastycznej rotacji, jednoczęsciowa konstrukcja waży zaledwie 5,2 kg i jest wykonana z wysoko wytrzymałościowego polamidu.

Aluminiowy wahacz
Maksymalna precyzja i ekstremalnie niska masa wynosząca zaledwie 3,9 kg zostały zagwarantowane dzięki eliminacji spawania a zastosowaniu grawitacyjnego procesu odlewu ciśnieniowego wahacza.

Zawieszenie WP (tył)
W pełni regulowany tylni amortyzator od WP Performance Systems łączy sobie regulacje odbicia jak również wysoką i niską kompresje amortyzacji.
250 mm skok tylniego koła gwarantuje perfekcyjną kontrole w każdej sytuacji, niech to będzie na ciasnych i krętych górskich drogach czy w zatłoczonym centrum miasta.
A MASTERPIECE
Silnik
Jednocylindrowy, silnik z jednym wałkiem w głowicy(SOHC), chłodzony cieczą, łączy w sobie najnowocześniejszy design i elektronikę.
Niesamowita moc maksymalna na poziomie 55 kW (74km) przy 8 000 rpm i moment obrotowy 71 Nm przy 6 750 rpm nie pozostawia kierowcy żadnych wątpliwości co do osiągów tej lekkiej jednostki napędowej.
Głowica cylindrów
Kompaktowy projekt SOHC, 4ro zaworowa głowica cylindrów posiada 42 mm zawory wlotowe i 34 mm zawory wydechowe operowane przez dwustronną dźwignie zaworową która pozwala na precyzyjne ustwaienie zaworów przy wysokich obrotach silnika.
Jako rezultat, maksymalne obroty zostały zwiększone do 9000 rpm.
Dwu świecowy system zapłonowy z którego każdy posiada indywidualny kontroler czasu zapłonu dla optymalnego spalania paliwa w dużej komorze spalania.
Rezultatami tego są poprawione zachowanie silnika jak i optymalne oddawanie mocy.

Gaz typu Ride-by-wire
System elektronicznego wtrysku paliwa Keihin łączy 50 mm korpus przepustnicy bez mechanicznego mechanizmu dźwigniowego w manetce.
Gdy kierowca odkręca bądź zamyka gaz, zawór gazu jest kontrolowany elektronicznie przez system zarządzania silnikiem(EMS).
EMS stale porównuje dane z silnika z danymi z czujników i odpowiednio dopasowuje zawory przepustnicy co skutkuje w idealnym oddawaniu mocy i reakcji na gaz.
PERFECT CONTROL THROUGH ANY ADVERSITY

Koła
Anodowane czarne bezdętkowe koła ze szprychami Giant są lekkie i wytrzymałe.
17 calowe koła zostały przyodziane w opony Continental ContiAttack Supermoto kolejno 120/70 z przodu i 160/60 z tyłu dla nadzwyczajnie lekkiego prowadzenia i niezwykłej kontroli przy każdym pochyle.
Komora rozprężeniowa wlotu powietrza
Umieszczona na korpusie przepustnicy, komora rozprężeniowa poprawia ruch powietrza przy wlocie i reakcje na gaz a w rezultacie zdolność jazdy zwłaszcza przy początkowym momencie otwierania przepustnicy.

Sprzęgło antyhoppingowe
Sprzęgło antyhoppingowe APTC( Adler Power Torque Clutch) pozwala na osiągnięcie większych prędkości zarówno poczas wchodzenia jak i wychodzenia z zakrętu poprzez zwiększenie przyczepnośći tylniego koła podczas silnego przyspieszenia jak i zapobiega niestabilności i blokowaniu się tylnego koła podczas ostrego hamowania w zakręcie.
Dzięki temu kierowca może się cieszyć z maksymalnej kontroli i idealnej redukcji.

Hamulce
Zdumiewająca siła hamowania i kontrola stały sie dostępne dla kierowcy dzięki radialnie zamontowanych 4 ro tłoczkowych zaciskom Brembo i pływającej tarczy z przodu oraz jedno tłoczkowemu zaciskowi i pływającej tarczy z tyłu (kolejno o średnicach 320 i 240 mm).
Najnowsza technologia ABS od firmy Bosch gwarantuje maksymalne bezpieczeństwo i pewność.
PREMIUM TECHNOLOGY AND COMFORT
Karoseria
Innowacyjna karoseria łączy w sobie długie siedzenie które sięga aż nad chłodnice i posiada funkcjonalne żebrowanie by poprawiać przyczepność w każdych warunkach.
Ciasno opakowane wokół silnika i ramy, karoseria 701 jest zaprojektowana by ergonomicznie łączyć kierowce z maszyną dla zapewnienia perfekcyjnej harmonii pomiędzy nim a motocyklem co pozwala na pełną kontrole w każdej sytuacji.

Wycinane na maszynach CNC półki
Anodowane półki wycinane na maszynach CNC są zaprojektowane specjalnie na potrzeby Supermoto.
Stylowo wycięte i zaprojektowane z precyzyjnym wygięciem przekazują kierowcy precyzyjną informacje na temat zachowania przodu.
Kompatybilny z kategorią A 2
Posiadając specjalną mapę zapłonową(A2) silnika która ogranicza moc do 30 kW, 701 SUPERMOTO jest dla posiadaczy kategori A2 a ktrórzy pragną niesamowitej zwinności i prowadzenia połączonego z najnowszymi innowacjami elektronicznymi.

Hydrauliczne sprzęgło Magura
Lekkie w wyczuciu i o idealnej modulacji sprzęgło
Specyfikacja techniczna
Silnik
- Układ 1-cylinder, 4 ro sówowy silnik
- Pojemność skokowa 692.7 cm³
- Średnica cylindra 105 mm
- Skok 80 mm
- Rozrusznik Elektryczny rozrusznik
- Skrzynia Biegów 6 cio biegowa
- Przełożenie główne 36:79
- Sprzęgło APTC(TM) sprzęgło antyhoppingowe, hydrauliczne
- Elektroniczny wtrysk paliwa Keihin z podwójnym zapłonem RBW.
Podwozie
- Projekt ramy Chromowo-Molibdenowo stalowa płaszczyznowa rama, malowana proszkowo
- Przednie zawieszenie WP USD Ø 48 mm
- Tylne zawieszenie Amortyzator WP z mechanizmem dźwigniowym
- Skok zawieszenia (przód) 215 mm
- Skok zawieszenia (tył) 250 mm
- Przedni hamulec Cztero tłoczkowy radialny zacisk Brembo, tarcza
- Tylny hamulec Jedno tłoczkowy pływający zacisk Brembo , tarcza
- Przedni hamulec średnica tarczy 320 mm
- Tylny hamulec średnica tarczy 240 mm
- Kąt nachylenia główki ramy 63 °
- Prześwit 270 mm
- Wysokość siedziska 890 mm
- Pojemność zbiornika paliwa (około)