TC 65 2023

Odkrywaj nowe horyzonty
25 515 PLN
TC 65 będzie pierwszym doświadczeniem dla młodych kierowców na w pełni wyścigowym motocyklu posiadającym manualne sprzęgło i skrzynie biegów.
To przejście zostało uproszczone dzięki hydraulicznemu sprzęgłu i precyzyjnej 6 cio biegowej skrzyni biegów.
TC 65 łączy w sobie ten sam poziom jakości który można znaleźć w segmencie większych motocykli motocross wraz z ich komponentami klasy premium w standardzie.
FULL-SIZE PERFORMANCE

Silnik
Łączacy w sobie najnowesze technologie w dziedzinie 2 suwów, TC 65 jest wysoce konkurencyjna w segmencie 65cc.
Poza wykorzystaniem najlżejszych i najbardziej wytrzymałych materiałów, silnik łączy w sobie ciśnieniowo kontrolowane zawory wydechowe który przyczynia się do wydajności na najwyższym poziomie.
Ponadto, silnik posiada ręczną 6 cio biegową skrzynie biegów i hydrauliczne sprzęgło pozwalając kierowcy na pełną kontrole nad oddawaną mocą.

Cylinder
Wysoko wydajny cylinder jest wykonanny z lekkiego i wytrzymałego aluminium i posiada ciśnieniowy zawór wydechowy (PCEV) który zapewnia niezrównaną wydajność dając tym samym młodemu kierowcy znaczącą przewagę.

Sprzęgło
Niezawodny i lekki hydrauliczny system sprzęgła gwarantuje równe zużycie, prawie bezobsługową prace i idealną modulacje w każdych warunkach.
Oznacza to że luz na sprzęgle jest zminimalizowany a funkcjonowanie sprzęgła pozostaje identyczne zarówny gdy jest zimno jak i ciepło.
CUTTING EDGE CHASSIS

Rama
Wysoko wytrzymałościowa chromowo molibdenowa rama produkowana przez WP Performance Systems posiada precyzyjnie wyliczone parametry zgięcia podłużnego oraz sztywności torsowej by polepszyć prowadzenie i funkcjonalność zawieszenia
Gwarantuje to łatwe prowadzenie i precyzyjne pokonywanie zakrętów oraz niesamowitą stabilność.
Rama pomocnicza jest przykręcana za pomocą 4 śrub do ramy i wykonana jest z lekkiego aluminium.

WP AER 35
Zastosowano najnowszą technologie jeśli chodzi o zawieszenie, TC 65 posiada rewolucyjny widelec WP AER 35.
Pomimo bardzo niskiej wagi, 35 mm widelce USD posiada wyjątkową zdolność amortyzacji i komfortową charakterystykę co pozwala kierowcy pokonywać kolejne bariery z pewnością.
Ze skokiem koła 215 mm, powietrzny amortyzator w lewej goleni wideleca może być łatwo dostosowywany do preferencji kierowcy, wagi i warunków na torze poprzez użycie pomki powietrza.

Tylni amortyzator
Połączony bezpośrednio z wahaczem, monoamortyzator WP jest dobrany idealnie do przedniego widelca dla uzyskania perfekcyjnego balansu i charakterystyki amortyzacji.
Dodatkowo, tylni amortyzator oferuje 270 mm skok zawieszenia i jest w pełni regulowany co pozwala na dostrojenie go do preferencji kierowcy i warunków na torze.

Hamulce
Posiadając tą samą technologie jaka jest używana w motocyklach motocross pełnej skali, TC 65 posiada hydrauliczne zaciski hamulcowe i falowane tarcze zarówno przednie (198 mm) jak i tylne (160 mm).
PREMIUM QUALITY STANDARD

Karoseria
Karoseria TC 65 jest modelowana na wzór pełowymiarowego segmentu motocykli motocross.
To oznacze że podczas zmniejszania mniejsi kierowcy czują tą samą ergonomie która wpaja im pewność i komfort jazdy w każdych warunkach co pozwala kierowcom na jazde na najwyższych obrotach przez długi czas.

Kierownica
Wykonana z wysokiej jakości stopu aluminium, kierownica oferuje najwyższą stabilność i bezpieczeństwo.
Dodatkowo speciajlnie wygięcie na kierownicy zostało wykonane celem zapewnienia najlpeszej ergonomii.
Crash pad na koncu kierownicy chroni kierowce od uderzeń.

Chłodzenie
Inteligenty obwód chłodniczy ze zitegrowanym chłodzeniem wału korbowego i dwa wiatraki zapewniają rozpraszanie ciepła rezultując stałym utrzymanie temperatury dla wysokiej wydajności.

Koła
Odzwierciedlając klase dużych motocykli motocross, TC 65 używa lekkich, anodowanych na czarno, aluminiowych felg zapewniających najwyższą wytrzymałość i niezawodność.
Opony MAXXIS jako standard zapewniają przyczepnośc na różnych nawierzchniach.
Specyfikacja techniczna
Silnik
- Układ 1-cylinder, 2 ro sówowy silnik
- Pojemność skokowa 64.9 cm³
- Średnica cylindra 45 mm
- Skok 40.8 mm
- Zapłon Kopka
- Skrzynia Biegów 6 cio biegowa
- Przełożenie główne 23:75
- Przełożenie poboczne 14:48
- Sprzęgło, Mokre, wielo tarczowe, sprzęgło, hydrauliczne
- EMS AET, cyfrowy
Podwozie
- Projekt ramy Centralna rama z podwójną kołyską.
- Przednie zawieszenie WP-USD, AER 35, Ø 35 mm
- Tylne zawieszenie Amortyzator WP
- Skok zawieszenia (przód) 215 mm
- Skok zawieszenia (tył) 270 mm
- Przedni hamulec tarczowy
- Tylny hamulec tarczowy
- Przedni hamulec średnica tarczy 198 mm
- Tylny hamulec średnica tarczy 160 mm
- Kąt nachylenia główki ramy 64,5 °
- Rozstaw osi 1137 ± 10 mm
- Prześwit 280 mm
- Wysokość siedziska 750 mm
- Pojemność zbiornika paliwa (około) 3.5 l
- Waga bez paliwa 53 kg