TE 250 | 2023

pho_bike_90_re-19

Intensywny dreszcz

48 115 PLN

MY 17 TC 250 odzwierciedla stały rozwój i bezpieczną przyszłość historycznej lini 250 tek w dwu suwie Husqvarny.

TC 250 posiada zaprojektowane od podstaw zawieszenie, znaczną redukcje masy i zwiekszoną zwinność i komfort kierowcy.

W dodatku, lekki 2 suwowy silnik został przeprojektowany i łączy w sobie zwiększoną wydajność, bardziej zcentralizowaną masę jak również znaczną redukcje wibracji.

2-STROKE PERFORMANCE

pho_bike_det
Nowy silnik

250 cm3 2 suwowy silnik jest perfekcyjnym połączeniem nieprześcignionej mocy i lekkiej konstrukcji.

Prostota i niskie koszty serwisowania dwu suwa sprawiają że jest on ulubionym sprzetem wśród kierowców motocross.

Nowy silnik TC 250 posiada całkowicie nową konstrukcje która łączy w sobie nowy układ wałka dla lepszej centralizacji masy, nowy wałek przeciw wagi redukujący wibracje i nowy zawór mocy sterowany przez podwójny zawór i przeprojektowaną 5 biegową skrzynię biegów.

pho_bike_det-3
Nowy wałek przeciw wagi

Nowy projekt silnika posiada bocznie zamocowany wałek przeciw wagi.

Wałek znacząco zmniejsza wibracje co skutkuje gładszą i bardziej komfortową jazdą.

pho_bike_det-1
Nowy Cylinder

Cylinder o średnicy 66,4 mm posiada nowy system zaworów zaprojektowany by równo oddawać moc i ją kontrolować w całym zakresie obrotów.

Może być on dalej prosto tuningowany , przez zmiane dwóch sprężynek(w zestawie) i dostosowanie oddawania mocy do różnych warunków panujących na torze oraz preferencji kierowcy.

Nowy Cylinder i głowica cylindrów posiadają płaszcz wodny który gwarantuje lepsze oddawanie ciepła i poprawione chłodzenie nawet w ekstremalnych warunkach.

Nowa głowica cylindrów jest wmontowana bezpiecznie w silniku do ramy co także mniejsza wibracje.

pho_bike_det-2
Nowa skrzynia korbowa

W celu centralizacji masy zaprojektowano lekką odlewaną obudowę silnika która mieści nowy układ wałków.

Wałek sprzęgła jest teraz 4mm wyżej podczas gdy wał korbowy został także podniesiony o 19,5 mm centralizując masę oscylująca i poprawiając właściwości jezdne.

Dodatkowa nowy wałek przeciw wagi został zintegrowany w bardzo kompaktowy sposób bez poświęcania ogólnego designu podczas gdy nowe osłony silnika oferują większą odporność na zużycie od butów kierowcy.

HIGH TECH CHASSIS

pho_bike_det-4
Nowa rama

Dzieki wieloletniemu doświadczeniu w projektowaniu najbardziej zaawansowanych ram stalowych do offroadu, inżynierowie w dziale Badań i Rozwoju zaprojektowali chromowo molibdenową stalową ramę które na nowo definiuje każdy aspekt tej konstrukcji co polepsza właściwości jezdne oraz ergonomie.

Z precyzyjnie wyliczonym zgięciem torsowym i podłużym, rama pracuje w harmonii z zawieszeniem by zapewnić ostre prowadzenie i niezrównany komfort.

Ta charakterystyka dopasowana jest do lekkości i kompaktowego projektu silnika by zapewnić wyjątkową precyzje przy jednoczesnym zwiększeniu amortyzacji i wyczucia.

pho_bike_det-21
Rama pomocnicza z włókna węglowego

Użycie włókna węglowego pozwala na zmniejszenie wagi poprawiając rozkład masy i trzymając ją bliżej środka ciężkości by poprawić prowadzenie.

Ten elemnt jest zbudowany w 30% z włókna węglowego i ta 3 częściowa konstrukcja jest niezwykle lekka ale także bardzo wytrzymała jak na swoją wagę 1,4 kg.

Dodatkowo dokładna sztywność została wyliczona dla optymalnego prowadzenia i ergonomii kierowcy.

pho_bike_det
Nowy kolektor wydechowy

Nowy kolektor wydechowy jest produkowany przy użyciu 3 wymiarowego procesu wytłaczania przez WP Performance Systems.

Po ukształtowaniu, komponenty są spawane maszynowo by zapewnić wysoką jakość i trwałość.

pho_bike_det-1
Koła i Opony

Czarne wytrzymałe aluminiowe felgi od DID są połączone z wycinanymi na maszynach CNC piastami używając lekkich szprych i anodowanych srebrem aluminiowych nakrętek.

Zamontowane nowe opony Dunlop MX-3S które udowodniły że projekt opony „block-within-a-block” zapewnia lepsze pokonywanie zakrętów i najlepszą przyczepność.

MAXIMUM CONTROL

pho_bike_det-6
Zawieszenie WP AER 48

WP AER 48 to krok milowy w rozwoju motocykli crossowych Husqvarna.

Jest bezpieczne, lekkie i łatwe do ustawienia poprzez pojedyńczy zawór powietrzny i załączoną pompkę wideleca do ustawienia napięcia wstępnego oraz poprzez klikacze do regulacji kompresji i odbicia.

System składa się z układu dzielonego widelca gdzie znajduje się jednostka powietrzna zawieszenia oraz hydrauliczna jednostka amortyzująca.

Nowy widelec posiada wagę zmniejszoną o 1,6 kg w porównaniu do konwencjonalnego systemu widelca w MY16.

Widelec jest ekstremalnie responsywny dzięki optymalizacji napięcia na powierzchni styku zewnetrznej warstwy z wewnętrzna i optymalnie zaprojektowanemu systemowi uszczelniaczy.

pho_bike_det-7
Tylnie zawieszenie WP DCC

Tylni amortyzator WP DCC jest zaprojektowany by dostarczać zaawansowane tłumienie jednocześnie zachowując kompaktowość i lekki projekt.

Dzięki balansie ciśnienia wewnątrz amortyzatora, tłumienie jest stałe i skutkuje większym komfortem dla kierowcy i lepszym prowadzeniem.

Dodatkowo, zewnętrzna powłoka zbiornika jest pofałdowana i zwiększa chłodzenie.

Komponent jest także w pełni regulowany i połączony mechanizmem dźwigniowym ze specjalną geometrią by dostarczyć najlepszą trakcje i progresję.

pho_bike_det-8
Hydrauliczne sprzęgło Magura

Wysokiej jakości Niemiecki system sprzęgła Magura gwarantuje równe zużycie, prawie bezobsługową prace i idealną modulacje w każdych warunkach.

Oznacza to że luz na sprzęgle jest zminimalizowany a funkcjonowanie sprzęgła pozostaje identyczne zarówny gdy jest zimno jak i ciepło.

pho_bike_det-2
Hamulce

Wiodące w swojej klasie zaciski Brembo wraz z wysokiej jakości falowanymi tarczami GSK dostarczają niezrównaną siłę hamowania budując zaufanie w każdych warunkach.

QUALITY AND TECHNOLOGY

pho_bike_det-3
Komponenty

Najnowsza technologia inżynieri i w procesie produkcji połączona z materiałami najwyższej jakości skutkuje długo trwającą wydajnością i motocyklem nie do pokonania na torze.

pho_bike_det-5
Sprzęgło DDS

Teraz w TC 250 zamontowano sprzęgło DDS (Damped Diaphragm Steel).

Optymalny przepływ oleju i chłodzenie zostały osiągnięte przez specjalne zaprojektowaną wewnętrzną piastę i płytkę naciskową. Jednocześnie hydraulika Magury pozwala na idealną modulację i kontrole.

W skład ekskluzywnej charakterystyki systemu wchodzi pojedyncza stalowa membrana naciskowa zamiast tradycyjnych sprężyn śrubowych która posiada system amortyzacji w celu zwiększenia trakcji i trwałości.

Kosz sprzęgłowy jest wykonany z jednego kawałka stali wycinanego na maszynach CNC który pozwala użyć cienkiej warstwy stali a to przyczynia się do kompaktowego projektu silnika.

pho_bike_det-4
Kierownica Pro Taper

Wyprodukowana wedle wyśrubowanych standardów, Kierownica Pro Taper jest odporna na zużycie zachowując minimalną wagę.

W MY17 niższy zacisk kierownicy został podzielony na dwa osobne zaciski podczas gdy górny jest zaciskiem typu mostek i poprawia sztywność torsową.

pho_bike_det-9
Nowy gaźnik Mikuni

MY17 TC 250 posiada teraz 38 mm gaźnik Mikuni TMX.

Nowy gaźnik zapewnia gładkie i kontrolowane oddawanie mocy przy zachowaniu optymalnej wydajności w całym zakresie obrotów.

Dodatkowo jest bardzo łatwy do ustawienia.

Specyfikacja techniczna

Silnik

  • Układ 1-cylinder, 2 ro sówowy silnik
  • Pojemność skokowa 249 cm³
  • Średnica cylindra 66.4 mm
  • Skok 72 mm
  • Zapłon Kopka
  • Skrzynia Biegów 5 cio biegowa
  • Przełożenie główne 26:73
  • Przełożenie poboczne 14:50
  • Sprzęgło, Mokre, wielo tarczowe, hydrauliczne sprzęgło Magura
  • EMS Kokusan

Podwozie

  • Projekt ramy Chromowo-molibdenowa stalowa tubowa rama  
  • Przednie zawieszenie WP-USD, AER48, Ø 48 mm
  • Tylne zawieszenie Amortyzator WP z mechanizmem dźwigniowym
  • Skok zawieszenia (przód) 310 mm
  • Skok zawieszenia (tył) 300 mm
  • Przedni hamulec dwu tłoczkowy pływający zacisk Brembo , tarcza
  • Tylny hamulec Jedno tłoczkowy pływający zacisk Brembo , tarcza
  • Przedni hamulec średnica tarczy 260 mm
  • Tylny hamulec średnica tarczy 220 mm
  •  
  • Kąt nachylenia główki ramy 63,9 °
  • Rozstaw osi 1485 ± 10 mm
  • Prześwit 375 mm
  • Wysokość siedziska 960 mm
  • Pojemność zbiornika paliwa (około) 7 l

Start typing and press Enter to search