TC 125 | 2020

husqvarna-te150i-2020-salon-motoholicy-warszawa

LEKKA ZWINNOŚĆ

35 799 PLN

With 40 hp and unrivalled agility, the TC 125 may be small in capacity but makes up for it by being big on capability. Using the latest in 2-stroke technology put through countless hours of testing results in more power and torque than anything else in its class. The TC 125 features premium build quality and components, making it a true contender for both seasoned racers and beginners

WYDAJNOŚĆ

engine
Silnik

Z 40km i wagą całkowitą tylko 17,2 kg 125 cm3 silnik jest dowodem na doświadczenie Husqvarny w technologii 2 suwów.

Lekka jednostka zaprojektowana jest by dostarczyć więcej momentu obrotowego niż tradycyjny silnik 2 suwowy co sprawia że TC 125 jest łatwiejszy do jazdy zarówno dla początkujacych jak i profesjonalistów.

Tak jak przy większych silnikach, silnik TC 125 centralizuje masę obrotową dla optymalnej współpracy z zawieszeniem co skutkuje lekkim i zwinnym prowadzeniem.

cylinder-and-piston
Cylinder oraz tłok

Cylinder posiada 54 mm średnicę.

Połączony z innowacyjnym projektem zaworów, 125 silnik wyciska każdy możliwy km z pokrytego teflonem cylindra.

pho_bike_det
Wał korbowy

Wał korbowy jest produkowany by być jak najlżejszym oraz zbalansowany do maksimum by zredukować wibracje.

Komponent jest także precyzyjnie umiejscowiony by siły wytwarzane przez masę obrotową miał znikomy efekt na ogólne prowadzenie.

crankcase
Skrzynia korbowa

Wysoko ciśnieniowy proces odlewniczy powoduje że ścianki są cienki oraz przyczynia się do ograniczenia masy do minimum.

Historyczne logo Husqvarny zdobi wykończone na brązowo osłony skrzyni korbowej.

SKRZYNIA

pho_bike_det-1
Chromowo molibdenowa rama

Dzieki wieloletniemu doświadczeniu w projektowaniu najbardziej zaawansowanych ram stalowych do offroadu, inżynierowie w dziale Badań i Rozwoju zaprojektowali chromowo molibdenową stalową ramę które na nowo definiuje każdy aspekt tej konstrukcji co polepsza właściwości jezdne oraz ergonomie.

Z precyzyjnie wyliczonym zgięciem torsowym i podłużym, rama pracuje w harmonii z zawieszeniem by zapewnić ostre prowadzenie i niezrównany komfort.

Ta charakterystyka dopasowana jest do lekkości i kompaktowego projektu silnika by zapewnić wyjątkową precyzje przy jednoczesnym zwiększeniu amortyzacji i wyczucia.

pho_bike_det-2
Rama pomocnicza z włókna węglowego

Użycie włókna węglowego pozwala na zmniejszenie wagi poprawiając rozkład masy i trzymając ją

bliżej środka ciężkości by poprawić prowadzenie.

Ten elemnt jest zbudowany w 30% z włókna węglowego i ta 3 częściowa konstrukcja jest niezwykle lekka ale także bardzo wytrzymała jak na swoją wagę 1,4 kg.

Dodatkowo dokładna sztywność została wyliczona dla optymalnego prowadzenia i ergonomii kierowcy.

wp-xact-rear-suspension
WP XACT REAR SUSPENSION

Dzięki zaktualizowanym ustawieniom tylny amortyzator WP XACT zapewnia zaawansowane właściwości tłumienia, zapewniając niezrównaną przyczepność i pochłanianie energii. Równowaga ciśnienia wewnątrz amortyzatora zapewnia stałe tłumienie, co zapewnia najwyższy komfort i odczucie kierowcy.

wp-xact-front-suspension
WP XACT FRONT SUSPENSION

The 48 mm split air fork features a capsulated air spring and pressurized oil chamber for progressive and consistent damping. The forks feature revised settings and are easily adjusted via the single air pressure pre-load valve, as well as through easy access clickers for compression and rebound. Additionally, the air pump needed to adjust the fork’s air pressure is provided as standard.

KONTROLA

pho_bike_det-10
Skrzynie biegów

6 cio biegowa skrzynia biegów posiada przełożenia dostosowane do specyfiki motocrossu i posiada innowacyjny projekt końcówki lewarka który zapobiega gromadzeniu się brudu.

pro-taper-handlebar
Kierownica Pro Taper

Wyprodukowana wedle wyśrubowanych standardów, Kierownica Pro Taper jest odporna na zużycie zachowując minimalną wagę.

W MY17 niższy zacisk kierownicy został podzielony na dwa osobne zaciski podczas gdy górny jest zaciskiem typu mostek i poprawia sztywność torsową.

pho_bike_det-11
Hydrauliczne sprzęgło

Wysokiej jakości Niemiecki system sprzęgła Magura gwarantuje równe zużycie, prawie bezobsługową prace i idealną modulacje w każdych warunkach.

Oznacza to że luz na sprzęgle jest zminimalizowany a funkcjonowanie sprzęgła pozostaje identyczne zarówny gdy jest zimno jak i ciepło.

self-cleaning-footpegs
Samo czyszczące się podnóżki

Testowane w najtrudniejszych warunkach, samoczyszczące się podnóżki zapobiegają gromadzeniu się brudu nawet podczas jazdy przez głębokie koleiny i błotnisty teren.

Jako rezultat, podnóżek wróci do swojej orginalnej pozycji zapewniając perfekcyjną kontrolę.

TECHNOLOGIA

high-tech-production-processes
HIGH TECH PRODUCTION PROCESSES
High-pressure die cast production processes keep the overall engine weight to a minimum, resulting in a thinner, but overall stronger, engine casing. On the frame side, hydroforming, laser-cutting and robot welding merge quality materials and advanced manufacturing techniques, while an innovative carbon composite subframe features supreme strength at minimal weight.
pho_bike_det-13
MIKUNI CARBURETTOR
The TC 125 features a 38 mm flat slide MIKUNI TMX carburettor. The carburettor provides smooth and controllable power delivery with optimal performance across the entire RPM range.
pho_bike_det-14
TOOL-LESS AIRBOX DESIGN
Designed with precisely positioned inlet ducts aimed at reducing drag and air flow deformation, the new airbox ensures unrestricted airflow with maximum filter protection. The TWIN AIR filter is easily accessed without tools, by simply removing the left side panel for easy maintenance.
functional-bodywork
FUNCTIONAL BODYWORK
Clean, Swedish-inspired design and ergonomics are tailored to deliver exceptional comfort and control, enabling riders to perform at the highest level for extended periods of time. Adapted after countless hours of testing, the contact points are specifically positioned to allow seamless movement around the motorcycle.

Specyfikacja techniczna

Silnik

  • Pojemność skokowa 124.8 cm³
  • Design Silnik 1-cylindrowy, 2-suwowy
  • Średnica 54 mm
  • Suw 54.5 mm
  • Rozrusznik Rozrusznik nożny
  • Skrzynia biegów 6-biegowa
  • Sprzęgło Sprzęgło wielotarczowe mokre, układ hydrauliczny Magura
  • EMS Kokusan

Podwozie

  • Konstrukcja ramy Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
  • Przednie zawieszenie WP XACT-USD, Ø 48 mm
  • Tylne zawieszenie WP XACT Monoshock z łącznikami
  • Skok zawieszenia (przód) 310 mm
  • Skok zawieszenia (tył) 300 mm
  • Średnica przedniej tarczy hamulcowej 260 mm
  • Średnica tylnej tarczy hamulcowej 220 mm
  • Łańcuch 5/8 x 1/4″
  • Kąt główki ramy 63.9 °

Start typing and press Enter to search