701 ENDURO 2023

THE PERFECT COMBINATION
56 640 PLN
With the ability to conquer urban environments and treacherous offroad terrain with equal composure, the 701 Enduro reaches the next level of versatility. Bred from decades of enduro world championship-winning pedigree and mixed with over a century of motorcycle expertise, the 701 Enduro combines high performance with typical Swedish functionality in a stylish and modern design.


FRAME
Precisely Engineered

Polyamide rear subframe and tank

WP suspension (front)

WP suspension (rear)
A Masterpiece

ENGINE

Cylinder head

Ride-by-wire throttle
The Keihin electronic fuel injection system features a 50 mm throttle body with no mechanical linkage to the throttle grip. As the rider twists the throttle open or closed, the throttle valve is electronically controlled by the engine management system (EMS). The EMS continuously compares engine parameters with data from sensors, and adjusts the throttle valve accordingly, resulting in perfect power delivery and throttle response.

Gearbox
Perfect control in every condition

WHEELS


Ride modes

Brakes

Traction control
Premium technology and comfort

Slipper clutch

CNC-machined triple clamps

A2 license compatible
Specyfikacja techniczna
SILNIK
- Skrzynia biegów 6-biegowa
- Chłodzenie Chłodzenie cieczą
- Moc w KW 55 kW
- Rozrusznik Rozrusznik elektryczny
- Suw 80 mm
- Skrzynia biegów 6-biegowa
- Chłodzenie Chłodzenie cieczą
- Moc w KW 55 kW
- Rozrusznik Rozrusznik elektryczny
- Suw 80 mm
- Średnica 105 mm
- Sprzęgło Załączane hydraulicznie sprzęgło poślizgowe APTC(TM)
- CO<sub>2</sub> emissions 98 g/km
- Pojemność skokowa 692.7 cm³
- EMS Keihin EMS z RBW, zapłon dwuiskrowy
- Design Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
- Fuel consumption 4.21 l/100 km
- Smarowanie Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju
CHASSIS
- Waga motocykla (bez paliwa) 146 kg
- Pojemność zbiornika (ok.) 13 l
- ABS Dwukanałowy ABS Bosch 9.1 MP (z zakrętowym układem ABS i trybem supermoto, wyłączany)
- Średnica przedniej tarczy hamulcowej 300 mm
- Średnica tylnej tarczy hamulcowej 240 mm
- Przedni hamulec Pływająca tarcza hamulcowa Brembo z 2-tłokowym zaciskiem
- Tylny hamulec Pływająca tarcza hamulcowa Brembo z 1-tłokowym zaciskiem
- Łańcuch Pierścień X 5/8 x 1/4″
- Konstrukcja ramy Rama kratowa ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
- Przednie zawieszenie WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
- Prześwit 270 mm
- Tylne zawieszenie WP XPLOR with Pro-Lever linkage
- Wysokość siedzenia 920 mm
- Kąt główki ramy 62.3 °
- Skok zawieszenia (przód) 250 mm
- Skok zawieszenia (tył) 250 mm